Direktlänk till inlägg 18 december 2013

FRÅGOR

Av Zap och Lollan - 18 december 2013 19:31

Mjä här igen! Tänkte göra lite frågor som alla Mjäers har ställt till mig.

Bronyn, du får kopiera detta och ta bort mina svar och lägga till dina egna!


1: Namn? Zap eller Mjä.
2: Stjärntecken? Skorpion.. <3
3: Tre rädslor som du har? Spindlar, små utrymmen och mörkret... #soundssillybuttrue
4: Tre saker som du älskar? Familjen och vännerna, (inkluderar katten) mat och musik.
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? Wtf does that mean?
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Engelska och håller på att lära mig spanska. 
7: Har du en Bästa vän? Yep. Bronyn <3
8: Din sexuella läggning? lol.
9: Din första dejt? Har inte haft någon, men är gift.
10: Hur lång är du? 1 meter och 56 cm.
11: Vad saknar du just nu? Jullovet.
12: Vilken tid föddes du? Den 31 okt, 20:36.
13: Din Favoritfärg? Reeeed<333
14: Är du kär i någon? Japp. Min fru.
15: Favoritcitat? Har inte riktigt någon favorit, men gillar alla Taylor Swifts som tex "i love you to the moon and back."
16: Favoritplats? The paradise Los Angeles <3333
17: Favoritmat? Risoni.
18: Är du någon gång ironisk? Typ alltid.
19: Vad lyssnar du på just nu? Taylor Swift Enchanted <3
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Allt. Är en HSP så jag tar in massor med intryck. 
21: Skostorlek? 38.
22: Ögonfärg? Blå-grå.
23: Hårfärg? Blond.
24: Favoritfärg på kläder? Svart, vit och beige.
25: Har du någon gång busringt någon? DUUUH! Vem har inte det?
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Helt vita.
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Idk.
28: Favoritfilm? About time med Rachel McAdams.
29: Hur känner du dig just nu? Skit. 
30: Någon du älskar? Peppefrej, familjen, Bronyn, katten, släkten, Hugge,  andra vänner. Har säkert glömt några.
31: Din relationsstatus? Gift.
32: Din relation med dina föräldrar? Vi är väl tajta.
33: Favorithögtid? Jag gillar alla högtider skitamycket. Men jul är väl favoriten. Borde kanske vara Halloween eftersom jag fyller år då.
34: Tatueringar/piercingar du har? Inga.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vill ha någon quote eller tecken.
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Ville ha en blogg med Bronyn. :D
37: Hatar du och ditt ex varandra? Nej.
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Ibland.
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Japp. 
40: När höll du senaste handen med någon? Idag. En bitch som gillar mig tog tag i handen. Hon tror att jag gillar henne men jag hatar henne.
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? En kvart typ...
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nope.
43: Vart är du just nu? I mitt rum.
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Eh wtf?
45: Har du varit på ett bröllop? Ja, jag är gift och jag var där så...
46: Bor du med dina föräldrar? Jag är tolv år! Så ja!
47: Längtar du till något? Jullovet! 
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej.
49: Har du varit underviktig? Nej.
50: När kramade du någon senast? Idag kramade jag min fru!
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Ignorera de!
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Nej. Då skulle jag inte lita på den.
53: Något du inte gillar med idag? Fick ett skitdåligt betyg.
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Taylor Den Bästa Swift! ASSÅ GUD DET FINNS INTE ORD HUR MKT JAG ÄLSKAR HENNE! <3333333

55: Vad tänker du på mest? Taylor Swift.
56: Din konstigaste talang? Mina näsborrar kan flyga iväg.
57: Har du några konstiga fobier? Nej inte konstiga. Men fobier, det har jag!
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Bakom. #profsigfotografhärasså
59: Vad var din senaste lögn om? Jag kommer inte ihåg....
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Videochatta.
61: Tror du på spöken? Ja, typ. Tror på andar.
62: Tror du på magi? Kinda.
63: Tror du på lycka? Ja!
64: Hur är vädret just nu? Målningt.
65: Vilken var den senaste boken du läste? Läste ut Rubinröd idag.
66: Gillar du lukten av bensin? Fuckin' hate it.
67: Har du några smeknamn? Om du bara visste... Här är några av de: Gabz, Gö, Gab, Mulle, Apeppepe, Halvhippie, Puman, Björke, Denise, Ella, Tiffany, Tappfia, Lydica. Men det som jag föredrar är Zap.
68: Senaste skadan? Skar mig på papper.... :'(
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spenderar, spenderar, spenderar...
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Mitt täcke.
72: Favoritdjur? Puma, katt och hund.
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Lyssnade på en Podcast.
74: Vad tror du satans efternamn är? Öh wtf.
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Alla Taylor Swifts låtar.
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? ... En har redan gjort det, tävlingen är avgjord... 
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Här vilar Zap den bästa. xD
78: Har du varit olyckligt kär? Jag är det, kinda. 
79: Ditt favoritord? Alla tror nog att det är Mjä men Mjä är faktiskt på andra plats. Favoritordet är Swiftie <3.
80: En bra blogg du följer? Mjaochbronyn.
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Taylor Swift är den bästa som finns! (Hon skulle ju lyssna då!)
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Tror inte det haha.
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Min katt.
84: Har du haft sex? Nej.
85: Har du köpt kondomer? Nej.
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Nej, tur det.
87: Kysst en kille? Nej bara pussat xD
88: Kysst en tjej? Nej bara pussat xD
89: Kysst någon i regnet? Nej.
90: Haft ett jobb? Nej. 
91: Lämnat huset utan plånbok? Ja.
92: Mobbat någon på internet? Nej.
93: Favoritlåt? Alla Taylor Swifts låtar.
94: Rökt? mjaaaaaaaa.....
95: Druckit alkohol? Nej!
96: Är du vegetarian/vegan? Nej, är inte så stark. Men skulle vilja!
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Ja! (Hahahahaha! Bronyn u know! Hugge u know too!)
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Antagligen.
99: Varit utomlands? Ja ganska många gånger.
100: Vilka artister är bäst? Taylor Swift är ju min favorit, sedan Owl City och Coldplay.

 

 

Detta var Mjä! Nu ska Bronyn kopiera de och svara på de!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

og

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 21:01

r3ouyqfwehoajlnvaaerh

omg

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:51

så this mirnign o was like omg i wash t to tostb1n!!!!! and t vwas gonFDW"°!" onowim gong to get my naibs fone 7uat the gorva! its in la! thi slve is god gios is bad! this live lefa petmat rne katrm! ...

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:02

detta är mjä och -bronyn!!!!!!! vi glömde att vi hade en blogg - igen. hhaha. så vi ska engagera oss mer i denna blog än vad vi mer gjort, så vi döper de till girls online! hahahahahahhh dör   aja, let's get to buissnes, så att säga.      ...

Av Zap och Lollan - 4 juli 2014 23:25

Lol hade glömt att vi hade en blogg! (Detta är mjä) Just nu e både Mjä och bronyn i Skåneland! Inte tillsammans, dock, men ganska nära varann. Hos mjä är det bäst, tycker mjä. Mjä tycker att det är den finaste platsen i Sverige, faktiskt. Mjä k...

Av Zap och Lollan - 13 april 2014 10:16

MINA MUSICEMOTIONS ÄR PÅ TOPP JUST NU /MJÄ   JAG FREAKING ÄLSKAR   1 TAYLOR SWIFT OFC   2 COLDPLAY   3 OWL CITY   THEY SAVED MY LIFE   ...

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards