Alla inlägg den 14 december 2013

Av Zap och Lollan - 14 december 2013 17:10

nyss var mjä och bronyn inne på omegle. de har sovit över, men snart ska bronyn hem :(



såhär löd konversationen mellan mjä och bronyn och en främling. 

 

You: gay här

Stranger: hej :)

You: med en fin g pot

You: g sopt*

You: spot**

Stranger: vad är det?

You: g punkt

Stranger: okej

Stranger: vad görs?

You: görmetriska punkten i kroppen

You: står det för

Stranger: okej

You: jag undersöker min g spot

You: dd?

Stranger: jasså

Stranger: jag med

You: nice :))

Stranger: hur länge kan du hålla dig?

Stranger: eller vilken ålder?

You: 123

You: 13*

Stranger: aha har du runkat?

You: min g spot kliar

Stranger: okej

You: nej g spoten är inte snoppen

You: g punkten sitter i slidan :)

Stranger: okej men har du det?

You: nej :(

You: skulle dock vilja

Stranger: okej varför gör du inte det då?

You: ahha

You: jag undersöker min g spot

Stranger: okej... men du kan ju ändå runka

You: nej

You: kan inte

Stranger: okej...

You: eftersom jag undersöker min g spot

Stranger: vad finns och undersöka

You: min g spot

Stranger: fan va e det!?

You: min g spot

Stranger: ...

Stranger: jag har en s spot

Stranger: den undersöker jag

You: ett ställe i fiiitt

You: ann

You: an

Stranger: men du är ju en kille eller?

You: idk

You: men ett vet jag, jag undersöker min g spot

Stranger: du e ju cp ;D

You: nej en G SPOT

Stranger: men ett vet jag, jag undersöker min g spor ;D

You: har du ingen elr?

Stranger: beröätta först vad det är-...

Stranger: ¨-¨¨

You: ett ställe på kroppen, en g spot

You: spot betyder punkt

Stranger: okej så men vad finns det att undersöka på just den g spoten då?!?!

You: en hel massa grejor,en g spot

Stranger: ha det gött

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards