Direktlänk till inlägg 18 december 2013

heeeej detta är mjä

Av Zap och Lollan - 18 december 2013 19:01

Mjä här, 

 

 

Alla är så himla beroende av mig, och vill att jag ska berätta om min dag. Så då gör jag väl det då, allt för fansen, eller Mjäarna som de kallar sig. Tack till alla Mjäars!

 

Mjä's not so awesome day:

 


Det första jag kom och tänka på när jag vaknade var att jag skulle redovisa idag. Ingen bra start direkt.... Sedan fick jag springa till tunnelbanan för jag var sen. Sedan hade vi slöjd och det var inte så kul, för gissa vad jag fick för terminsbetyg? E, såklart, jag suger på slöjd. Fick iaf godkänt. Alla andra tjejer fick C eller B t.o.m! Hedda (a-barnet i vår klass) frågade vad jag fick. Jag sa att det var privat, eftersom Hockeyröv t.o.m fick bättre än mig! Jag kände mig som en riktigt dum i huvvet-skit. Den ända jag vågar berätta detta för är en riktig vän som heter Bronyn, som inte dömer mig <3. 

 

Sedan hade vi SV och vi ska ha en novelltävling detta år. Eftersom jag vann förra året fick jag vara med i juryn! Det var awesome när Svenskaläraren sa det till mig, då fick jag gå ner till bibblan och läste alla bidrag som kommit vidare. (Detta kommer bara Bronyn fatta men jaja: Jessicas söööög verkligen, man fattade ingenting!) Så läsa allas noveller var det ända jag gjorde i en timme. 

 

(Meddelande till Bronyn: Du vet min novell som vann? Den där med skogen och skilda föräldrar? Aa, det var två fyror som kopierade min novell skitmycket! Ett stycke var det helt kopierade meningar! Skit på er fyror!)

 

Sedan skulle jag ha musikredovisning som jag skippade förra veckan, för att jag inte hann. Jag var faktiskt ganska peppad för den, men SÅÅKLAAART så pajade datorn precis när det var min tur! Jag ville ju ha det överstökat... ÅÅÅH! Så nu måste jag göra det imorgon och jag orkar inte med alla fuckin' fjärilar i magen. 

 

Det var min dag det. Lade ni märke till den fina layouten? Och att jag bara skrev ett fuckin'! Oops, nu blev det två. 

 

PS just nu är Bronyn på pianoavslutning! Säger lycka till! Skulle du spela River Flows In You?

 

 

/Mjä! <333


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

og

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 21:01

r3ouyqfwehoajlnvaaerh

omg

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:51

så this mirnign o was like omg i wash t to tostb1n!!!!! and t vwas gonFDW"°!" onowim gong to get my naibs fone 7uat the gorva! its in la! thi slve is god gios is bad! this live lefa petmat rne katrm! ...

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:02

detta är mjä och -bronyn!!!!!!! vi glömde att vi hade en blogg - igen. hhaha. så vi ska engagera oss mer i denna blog än vad vi mer gjort, så vi döper de till girls online! hahahahahahhh dör   aja, let's get to buissnes, så att säga.      ...

Av Zap och Lollan - 4 juli 2014 23:25

Lol hade glömt att vi hade en blogg! (Detta är mjä) Just nu e både Mjä och bronyn i Skåneland! Inte tillsammans, dock, men ganska nära varann. Hos mjä är det bäst, tycker mjä. Mjä tycker att det är den finaste platsen i Sverige, faktiskt. Mjä k...

Av Zap och Lollan - 13 april 2014 10:16

MINA MUSICEMOTIONS ÄR PÅ TOPP JUST NU /MJÄ   JAG FREAKING ÄLSKAR   1 TAYLOR SWIFT OFC   2 COLDPLAY   3 OWL CITY   THEY SAVED MY LIFE   ...

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards