Alla inlägg den 11 december 2013

Av Zap och Lollan - 11 december 2013 15:22

Hej alla. Bronyn hära.

Musik betyder jävligt mycket för mig. Just nu lyssnar på Avril Lavigne och Secondhand Senerade. Men förrut, när jag och Mjä bråkade så var Sofijah en idol. Sofijah heter egentligen Sofia Karlsson och rappar på svenska. Men nu har hon tyvärr lagt av med sin musik och vill inte att andra lyssnar på den. Själv tycker jag att det är synd, hennes musik kan faktiskt hjälpa!
Det har var det sista hon skrev:

 

"Såhär gör vi

Det här är det sista jag kommer att skriva någonsin om detta, och jag hoppas ni inser att det är över.

Jag slutade med min musik för FEM år sedan (2008)!!! Inse detta och sluta fråga mig, sluta prata med mig, sluta prata om mig, sluta lyssna på min musik och förstå. Jag är 21 år idag och är en helt annan person, lever ett helt annat liv och kan inte förknippas med det liv jag levde när jag var yngre! SNÄLLA respektera det! Det handlar trots allt om mig & mitt gamla material. Och ni som en gång i tiden lade upp youtube-klippen, radera, jag innehar upphovsrätt till det materialet vilket kan leda till både det ena och det andra. Jag ber er att respektera detta.

Tack för allt stöd under åren som varit, men det är dags att inse att det var slut för längesen :)

Ni är änglar om ni sprider detta vidare! "

Se http://avsofia.spotlife.se/tag/sofijah/

Men vad man lyssnar på beror jätte mycket på humöret!


Favoritlåtar just nu:
What the hell - Avril Lavigne
Everybody hurts - Avril Lavigne
Fix you - Secondhand Senerade (från början av Coldplay men jag tycker dock Secondhand Senerades version är bättre)
Let her go - Passenger

Det finns många fler låtar som jag gillar men de här är nog mina favoriiter!

Hare gött :)

Av Zap och Lollan - 11 december 2013 14:58

Nu skriver mjä! Nu ska mjä skriva sina bästa låtar! (Inte i ngn speciell ordning)

 

Unconditionally - Katy Perry

Sweeter than fiction - Taylor Den Bästa Swift <3333

Of the night - Bastille

Godness Graciuos - Ellie Goulding 

 

AA! De är de bästa låtarna just nue! (tycker mjä)

Min favvo idol, min förebild, min soulmate, min musicmate, den bästa artisten i världshistorien, är TAYLOR SWIFT! <33333333333333333 

 

Japp, det var mjäs inlägg om den bästa artisten och de bästa låtarna. .... .. . . 

 

Nu ska alla bitches gå till spotify och lyssna på Taylor Swift! <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards