Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

tjat och prat -.-

Av Zap och Lollan - 22 januari 2014 19:59

Men omfg! Är mjä tbx igen? Ja, det är hon! 

Tänkte prata om en grej. 

Skolbytet. 

Det är så irriterande! Typ alla tjejer i min klass tjatar på mig om att jag måste söka till olika skolor nu när vi ska byta. (Bronyn ska nt det, hennes skola går upp till nian...) 

"Har du sökt än?" 

"Men asså gud, du måste söka idag! Annars kan det vara försent."

Det kan till och med bryta ut bråk om detta ämne. Som för några dagar sedan så hade tre tjejer en huge diskution om det. 

"Ska du gå på visningen av skolan ikväll?" frågade en tjej mig idag. 

"Naj, tror nt det." sa jag. 

Och hon stirrade på mig som om jag hade två kycklingar och en stor byggnad på min näsa. Som om jag var helt dum i huvudet. 

"Varför inte? Asså gud. Jag vet mer än dig om skolor som du har sökt till." sa hon bitchigt. Det värsta är att jag used to like her. Hon var en som jag gillade väldigt mkt. Det gör jag fortfarande ibland men inte så ofta. 

fucking vikigt är det inte. Bara hitta en bra skola liksom. Det är inte livsavgörande. Och det finns några bra alternativ i vårt område. 

Bicthes. 

 

 

 

Nu ska jag skriva om ngt annat. 

Jag feelade så bad idag. En tjej gillar mig lite för mkt, asså inte på kär-sättet, (LOOOOL) men hon frågar mig hela tiden om vi kan göra något efter skolan. Och jag säger nej varje dag, som idag. Hon är typ liiite efter. Om jag frågade någon om vi skulle göra något och hen sa nej hela tiden skulle jag (och de flesta andra) fatta det efter sisådär 3-5 gånger. Men hon har frågat mig typ nästan varje vecka i två år nu -.- 

Och hon vill bara göra konstiga saker. Typ massera mina händer (WTF?!) eller gunga?! (WTF?!)

Det är som om hennes kropp har fortsatt växa men hennes hjärna har stannat i tiden. Nu feelar jag ännu mer bad, men det är typ sant. (im a bitch, i know.)

Hon:

kramas 

kör klappramsor

gungar 

pratar med lärare som om de vore hennes föräldrar

osv... -.-

 

och hon kan typ inget om internet och förkortningar. hon skulle registera sig på en sak, och då stod det First Name och hon frågade vad man skulle skriva där -.-

och när jag skriver typ lol, brb, btw eller ngt sådant så fattar hon ingenting. och jag feelar sååå fuckin' bad för hon har inga riktiga vänner... men jag vill inte vara hennes vän. 

guud vad jag feelar bad nu.. uugh

 

Redigerat senare: hon frågade mig nästa dag också... -.-

 

Det var Mjä's thoughts... /mjä

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

og

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 21:01

r3ouyqfwehoajlnvaaerh

omg

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:51

så this mirnign o was like omg i wash t to tostb1n!!!!! and t vwas gonFDW"°!" onowim gong to get my naibs fone 7uat the gorva! its in la! thi slve is god gios is bad! this live lefa petmat rne katrm! ...

Av Zap och Lollan - 18 december 2014 20:02

detta är mjä och -bronyn!!!!!!! vi glömde att vi hade en blogg - igen. hhaha. så vi ska engagera oss mer i denna blog än vad vi mer gjort, så vi döper de till girls online! hahahahahahhh dör   aja, let's get to buissnes, så att säga.      ...

Av Zap och Lollan - 4 juli 2014 23:25

Lol hade glömt att vi hade en blogg! (Detta är mjä) Just nu e både Mjä och bronyn i Skåneland! Inte tillsammans, dock, men ganska nära varann. Hos mjä är det bäst, tycker mjä. Mjä tycker att det är den finaste platsen i Sverige, faktiskt. Mjä k...

Av Zap och Lollan - 13 april 2014 10:16

MINA MUSICEMOTIONS ÄR PÅ TOPP JUST NU /MJÄ   JAG FREAKING ÄLSKAR   1 TAYLOR SWIFT OFC   2 COLDPLAY   3 OWL CITY   THEY SAVED MY LIFE   ...

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards