Alla inlägg under januari 2014

Av Zap och Lollan - 22 januari 2014 19:59

Men omfg! Är mjä tbx igen? Ja, det är hon! 

Tänkte prata om en grej. 

Skolbytet. 

Det är så irriterande! Typ alla tjejer i min klass tjatar på mig om att jag måste söka till olika skolor nu när vi ska byta. (Bronyn ska nt det, hennes skola går upp till nian...) 

"Har du sökt än?" 

"Men asså gud, du måste söka idag! Annars kan det vara försent."

Det kan till och med bryta ut bråk om detta ämne. Som för några dagar sedan så hade tre tjejer en huge diskution om det. 

"Ska du gå på visningen av skolan ikväll?" frågade en tjej mig idag. 

"Naj, tror nt det." sa jag. 

Och hon stirrade på mig som om jag hade två kycklingar och en stor byggnad på min näsa. Som om jag var helt dum i huvudet. 

"Varför inte? Asså gud. Jag vet mer än dig om skolor som du har sökt till." sa hon bitchigt. Det värsta är att jag used to like her. Hon var en som jag gillade väldigt mkt. Det gör jag fortfarande ibland men inte så ofta. 

fucking vikigt är det inte. Bara hitta en bra skola liksom. Det är inte livsavgörande. Och det finns några bra alternativ i vårt område. 

Bicthes. 

 

 

 

Nu ska jag skriva om ngt annat. 

Jag feelade så bad idag. En tjej gillar mig lite för mkt, asså inte på kär-sättet, (LOOOOL) men hon frågar mig hela tiden om vi kan göra något efter skolan. Och jag säger nej varje dag, som idag. Hon är typ liiite efter. Om jag frågade någon om vi skulle göra något och hen sa nej hela tiden skulle jag (och de flesta andra) fatta det efter sisådär 3-5 gånger. Men hon har frågat mig typ nästan varje vecka i två år nu -.- 

Och hon vill bara göra konstiga saker. Typ massera mina händer (WTF?!) eller gunga?! (WTF?!)

Det är som om hennes kropp har fortsatt växa men hennes hjärna har stannat i tiden. Nu feelar jag ännu mer bad, men det är typ sant. (im a bitch, i know.)

Hon:

kramas 

kör klappramsor

gungar 

pratar med lärare som om de vore hennes föräldrar

osv... -.-

 

och hon kan typ inget om internet och förkortningar. hon skulle registera sig på en sak, och då stod det First Name och hon frågade vad man skulle skriva där -.-

och när jag skriver typ lol, brb, btw eller ngt sådant så fattar hon ingenting. och jag feelar sååå fuckin' bad för hon har inga riktiga vänner... men jag vill inte vara hennes vän. 

guud vad jag feelar bad nu.. uugh

 

Redigerat senare: hon frågade mig nästa dag också... -.-

 

Det var Mjä's thoughts... /mjä

 

 

Av Zap och Lollan - 6 januari 2014 16:45

1: Namn? Bronyn ...
2: Stjärntecken?Fisk
3: Tre rädslor som du har? Höjder, ormar och trånga utrymmen
4: Tre saker som du älskar? Min katt, vänner och Plex (världens bästa häst)
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? Okej..
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Engelska och håller på att lära mig spanska. 
7: Har du en Bästa vän? Yep. Mjä <3
8: Din sexuella läggning? Hetro
9: Din första dejt? Jag har aldrig haft någon... #foreveralone
10: Hur lång är du? 160
11: Vad saknar du just nu? Något roligt att göra
12: Vilken tid föddes du? 25 feb 2001
13: Din Favoritfärg? Svart 
14: Är du kär i någon? Vet inte
15: Favoritcitat? "The only problem with the life is that it exist"
16: Favoritplats? Mitt landställe
17: Favoritmat? Vet inte
18: Är du någon gång ironisk? Nääe....
19: Vad lyssnar du på just nu? What now - Rihanna
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Snygg/ful
21: Skostorlek? 38
22: Ögonfärg? Brun
23: Hårfärg? Brunett
24: Favoritfärg på kläder? Vet inte
25: Har du någon gång busringt någon? Ja men det var för att några "kompisar" tvingade mig..
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Chockrosa
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Rainbow Dash <33
28: Favoritfilm? Ingen aning
29: Hur känner du dig just nu? Uttråkad
30: Någon du älskar? Finns många..
31: Din relationsstatus? Singel
32: Din relation med dina föräldrar? Inte den bästa men det funkar..
33: Favorithögtid? Vet inte
34: Tatueringar/piercingar du har? Inga.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vet inte, inga piercingar..
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Zap
37: Hatar du och ditt ex varandra? Har inget..
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Nej
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Nej
40: När höll du senaste handen med någon? Kommer inte ihåg
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Haltimme typ
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? I mitt rum.
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Fanny hoppas jag 
45: Har du varit på ett bröllop? Nej
46: Bor du med dina föräldrar? Ja
47: Längtar du till något? Ja
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej.
49: Har du varit underviktig? Nej.
50: När kramade du någon senast? Nån månad sen..
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Jag har aldrig kysst någon :(
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Hoppas inte..
53: Något du inte gillar med idag? Har huvudvärk..

54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Vet inte

55: Vad tänker du på mest? Vet inte
56: Din konstigaste talang? Vet inte
57: Har du några konstiga fobier? Ja
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Bakom. 
59: Vad var din senaste lögn om? Vet inte
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Vet inte
61: Tror du på spöken? Nej men andar..
62: Tror du på magi? Typ
63: Tror du på lycka? Ja
64: Hur är vädret just nu? Tråkigt
65: Vilken var den senaste boken du läste? Vet inte
66: Gillar du lukten av bensin? Nej..?
68: Senaste skadan? Vet inte
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Beror på..
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja
72: Favoritdjur? Katt och häst
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Lyssnade på musik och hade mensvärk..
74: Vad tror du satans efternamn är? Dunno..
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Beror på
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Vet inte
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Vet inte
78: Har du varit olyckligt kär? Ja
79: Ditt favoritord? 
80: En bra blogg du följer? Den enda bloggen jag följer är denna..
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Vet inte
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Svart bakrund och en text som säger "Everything is going to be alright"
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Ja
87: Kysst en kille? Nej
88: Kysst en tjej? Nej
89: Kysst någon i regnet?
90: Haft ett jobb? Beror på..
91: Lämnat huset utan plånbok? Ja.
92: Mobbat någon på internet? Ja, jag och Zap mobbade varande jävligt mycket förrut..
93: Favoritlåt? What now - Rihanna
94: Rökt? Nej

95: Druckit alkohol? Nej
96: Är du vegetarian/vegan? Nej.. Men skulle vilja vara,,
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Ja..
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Nej
99: Varit utomlands? Ja, två gånger..
100: Vilka artister är bäst? Avril Lavigne, Secondhand Serenade, Nightcore, Rihanna, Zara Larsson

Av Zap och Lollan - 6 januari 2014 14:26

imorgon börjar jag, mjä, i skolan och det gör inte bronyn, -.-

ååååh den jävla skoljäveln. fucking hate it. så jävla much. 

kan man bli rappoterad om man svär här?! aja jag fucking skiter i det. 

FUCKAR SKOLAN HATE HATE HATE ALLA BITCHAR SOM GÅR DÄR, FUCKING HATE ALLT DÄR!!!!!!!!!!

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards