Alla inlägg den 10 december 2013

Av Zap och Lollan - 10 december 2013 21:22

Hej! det är mjä som skriver stort och orange.

 

Just nu skypar mjä och bronyn för fullt. 

 

Det gör de nästan varje dag. varför? det


är kul. 

 

Aae! Nu måste jag göra texten annorlunda. Tröttnade på detta. 

 

 

Så! Nej föresten, jag hatar ju Comic Sans.... Byter....

 

Så! Impact är väl bra? Japp! Men färgen? Byter den också när jag väl håller på.

 

 

Nu är jag fuckin' nöjd.... tror jag. Jag kanske byter mitt i innan en

 

förvarning men aja. 

 

 

 

 

 

 

 

Vad ska jag skriva om? Min dag kanske. 

 

Mjäs Dag:

 

Det började med att den anonyma bicthen omfamnade

mig.... ja, trääävligt. vi hade bråkat och hon

ville bli sams men inte jag. jaja, jag får väl stå ut med henne tills jullovet, då ska hon byta skola.

 

 

Sedan hade vi ett kort SO prov. Gick ganska bra 

 

förutom två frågor. 

 

Sedan skulle jag ha musikredovisning, men jag

fuckin sket i det. 

 

Sedan var det svenska och jag blev klar med allt så jag bara satt å ritade. Sedan skulle vi ha spanska men lärarnen var sjuk så jag slapp! hahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

 

Hejdå, det var mjä's dag! (fuck tisdagar!) 

Av Zap och Lollan - 10 december 2013 18:15

hej alla! först nu såg jag bronyns hyllning till mig! (tack så skitmkt bronyn) Men eftersom det var igår tror ni bicthes att jag är otacksam och redan sett inlägget, och inte sagt tack. men nej, såg det nu. 18:18! 

 

 

eftersom bronyn va så fuckin' snäll och skrev en hyllning till mig ska jag också skriva en. inte till mig, dumbasses! till henne. 

 

HYLLNINGEN TILL BRONYN!!!  

 


bronyn är fuckin' awesome. awesome awesome awesome!

som bronyn skrev så var vi vänner typ i trean och spelade ett JÄVLA PATETISKT SPEL SOM VAR FUCKIN' FUCKED UP! Det heter moviestarplanet och e helt fucked up! www.moviestarplanet.se asså guuuud vad jag hatar det! (men jag spelar det ändå hehe :S) där blev ju osams och så. såhär kunde en konversation se ut mellan oss: (vi var fuckin 9 år så dont judge!)

"Hejdå, bronyn, jag måste rusa till gympan!" skrev jag och loggade ut. Det var bara ett skämt, så jag loggade in igen.

"Haha, det var bara ett skämt." skrev jag.

"Meh! Du kan ju inte bara göra sådär! Nu kan inte jag lita på dig! >:( " skrev hon och loggade ut. hhahahahhahaha

Sådana fåniga, små saker kunde göra så att vi inte pratade på en vecka. (vi var fuckin 9 år!)

 

aa men sedan innan sportlovet så frågade hon om jag hade skype och jag laddade ner det och vi pratade på lovet och spelade minecraft tsm. vi hittade långsamt men säkert tbx till varandra. 

sedan på sommarlovet vågade jag fråga om vi kunde göra något irl! och så gjorde vi det! 

 

aa men som det stod på bronyns inlägg så är vi fuckin' bra vänner nu! :D det är skitbra för vi berättar saker för varann som vi inte berätta för ngn annan! :)))))))) tex hur bitchiga de i våra skolor är.. 

 

som sagt, bronyn är fuckin' awesome! <333333333333333333333333333333333333333333333

 

VI SKA SOVA ÖVER FREDAGEN DEN TRETTONDE OCH DET KOMMER BLI FUCKIN INSANE!!!!!!!!! <33

 

/mjä <3

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards