Alla inlägg den 9 december 2013

Av Zap och Lollan - 9 december 2013 22:02

Halloj alla! Bronyn som skriver.  

Det känns lite som om vi bara skrivit negativa saker här så jag tänkte skriva en.. hm ... vad ska man säga.. hyllning låter så konstigt... Men ett litet tack!


Visste ni att Mjä och jag bråkade jätte mycket för sisådär två år sedan? Ett tag snackade vi inte ens med varandra. Jag kommer inte ens ihåg varför vi började bråka! Men men, det var då det, nu är vi jättenära vänner! Och det är jag såå glad över!

Så nu presenterar jag, Bronyn, ett tack till Mjä!

Förra läsåret var jag väldigt mycket med Clara, min före detta bästis. Vi var superbra vänner men jag kunde verkligen inte berätta saker för henne som jag berättar för Mjä! Sen någon gång på våren så typ tröttnade jag. Jag är ljud- och ljuskänslig så jag har lätt för att få huvudvärk. Clara var ganska pigg och vild av sig. Hon skrek ofta, jag hade huvudvärk ofta. Till slut orkade jag bara inte mer. Lite trist att förlora en vän, mjo. Men Clara började vara med de 'populära' och jag kände mig faktiskt lite sviken. Hursomhelst, jag och Mjä blev vänner några dagar innan sommarlovet och då var det ju redan bestämt att jag skulle byta skola. Jag brydde mig inte så mycket, längtade mest till att jag skulle börja en ny klass, ny skola och att jag skulle försöka få bättre vänner där! Så blev det ju förstås inte.
Idag är Mjä min enda vän som jag verkligen gillar att vara med. Som jag kan vara mig själv med. Och hon är så rolig! De flesta tycker bara att hon är irriternade, men det är hon ju. Ibland. Och är hon irriterande så är det oftast på skämt! Vi kanske inte är överens om precis allt men efter sommarlovet har vi aldrig bråkat. Och nu i min nya skola har jag kännt mig lite ensam och så men Mjä fanns alltid där! Så STORT tack till min lilla ängel, Mjä.  

Hare gött!
Bronyn



Av Zap och Lollan - 9 december 2013 20:52

Idioterna i Mjä's skola. 

bitchen som är anonym - hon säger att jag och mina vänner är barnsliga, och hon är typ en av oss. fuckin' hate her. 

 

 

klipp till alla bitches down there

 

Hockeyröv - han e en jävel som är skitstor och varje gång jag ser honom vill jag bara ge honom fingret. Det gjorde jag faktiskt en gång, men som tur var tittade han bort precis då. Han skulle spöa upp mig om han såg.

 

Guur - han är en ännu mer jävel, mer än hockeyröv. Jag o mina vänner brukar kalla honom en mix mellan en groda fisk och jävel. Han har faktiskt fiskögon. FUCKAR FUCKIN HATE HIM! btw det är en kille. 

 

orkar nt skriva mer...det finns så många bicthes in our school! men jag kan ta en till... hmmmmm!

 

risotto - egentligen otto. hatar honom. Han tror att han kan allting  och han hör gärna sin egen röst. han e ful oxå, som en klump kladdig risotto. dock känner han sig kränkt av mig och mina vänner men wtfc?! inte jag iaf. han e en riktig ful jävel. 

 

 

nu ska brownyn skriva! :

Börjar med den hemskaste. Frida går i min klass, tror att hon är såå cool och såå perfekt och tror att alla killar gillar henne såå mycket. Kaxig är hon också! Ursh säger jag bara. Det är okej med självförtroende men inte såå mycket, seriöst, vill bara klappa till henne fuckin' hårt. Dessutom verkar det som om alla andra tjejer vill va med henne och hennes två populära tjejvänner. Jag var med en utav dem i början på terminen men sen kom Frida och typ tog över henne. Fick över henne på sin sida liksom. Lite rakt på sak kanske men det var typ så det var. Fatta att hon är jävligt avskyvärd.

De är ganska många i min skola som är lika bitchiga Frida men alla är bitches på sitt eget sätt..

Hare gött
/Bronyn

 

Av Zap och Lollan - 9 december 2013 20:14

Detta är Mjä!

 

 

 

Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan! Mjä gillar inte skolan!  Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school! Mjä fuckin' hate school!

Av Zap och Lollan - 9 december 2013 20:05

hej! just nu skypar mjä och bronyn! 

 

mjä's dag:

den var fucking awful! hatar skolan, hatar måndagar, hatar de i min klass (just en var skitbitchig idag) hatar ALLT som har med skolan att göra! fuckin' hate it. det var min dag. DESSUTOM SKA VI HA REDOVISNING IMORN OCH  JAG HATAR SOM SAGT ALLT MED SKOLAN, SPECIELLT REDOVISNINGAR. FUCKIN' HATE THEM! 

Längtar så fuckin much till fredag!

 

 

HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  HOPPAS JAG BLIR SJUK IMORN  

 

 

 

 

Detta är Bronyns dag: 

Jag hade fuckin' två prov idag som båda gick åt helevete som jag sa till mjä! Dessutom har jag ett prov imorrn och ett prov på torsdag... På fredag ska jag gå upp KLOCKAN SEX bara för att min musiklärare är en idiot. Min klass ska gå luciatåg inför HELA JÄVLA SKOLAN och då måste vi vara i skolan tidigt för att öva. I vanliga falll börjar jag halv tio på fredagar!
Hatar Frida (och alla andra i min klass....) så jääääävla fuckin' much! 

LÄNGTAR TILL FREEEEEEEEDAAAAAH! (Mjä och Bronyn ska sova över) (Nej, längtar INTE till att gå fånigt klädd och sjunga fåniga låtar inför hela fuckin' skolan)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

en kulig blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards